Onsdag

Jobbar och sliter, as usual. Usch, har ju inget roligt att skriva om. Blir bara samma gamla
vanliga dravel om jobbet. Haha. Och efter jobbet kommer jag bara hem, lagar mat, badar,
umgås me Thea och Patrik, tittar på tv för att sen sova. Man orkar ju ingenting efter jobbet
och sen finns ju bara inte tiden när man är hemma vid halv 5 nästan varje dag.
 
 
Imorrn ska Thea va me mig på jobbet, ska bli roligt :) Snart är det dags för greys igen och sen blir
det sängen. Ska kika runt lite på jotex efter gardintyg till köket. Vill ha pengar nu så vi kan åka till
IKEA :)
 
Jag har hållt mig borta från sötsaker förutom en semla på jobbet i tisdags. Men det är jobbigt! Jag är
extremt sötsugen så när jag får pengar ska jag köpa kromtabletter och hoppas på att det hjälper. Nu
längtar jag efter helgen så man köpa lite godis :P och få sova ut såklart. Förhoppningvis kommer Theas
gudfar på fika och sen hoppas jag att vi ordnar nån date me Nilssons :)
 
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!