Öroninflammation?

Imorse kom äntligen fönsterkillarna och bytte fönstret på balkongdörren, va ingen billig
historia men ack så nödvändig om vi inte ville frysa massor =/ Idag har jag och Thea bara
varit hemma och myst. Hon har varit lite kinig men helt feberfri. Vi satt och tittade på
breaking dawn part 2 i eftermiddags och efter halva filmen så kom pappa. Då klädde vi
på oss och gick till centrum för att köpa mjölk och creme fraich till middagen.
 
Kom hem och gjorde middag, fick bli kycklinggryta me ris. Se tog jag och Thea ett bad och
efter det så har Thea varit kinkig resten av kvällen. Hon har gråtit och hållt på me sitt öra,
och det brukar hon aldrig göra :( Skulle inte förvåna mig  om hon har fått öroninflammation.
Så imorrn blir det ett besök på närakuten. Och hon kan inte sova heller för att hon verkar ha
så ont :( Usch, det gör så ont i mig. Vet själv hur djävulskt ont det gör och då hade jag bara
en vaxpropp.
 
Vi sitter och kollar på The woman in black och sen blir det sängen och man får hoppas att
man får sova några timmar inatt. Men vi hörs imorrn tror jag :)
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Förstår inte varför ni väntar med o gå till läkaren när Eran dotter verka ha så ont!!!!!?????

Svar: Hon fick alvedon och det hjälpte direkt. Idag har hon inte haft ont alls eller varit besvärad. Jag tycker att ma borde ha ont hela tiden om man har öroninflammation? inte ens igår hade hon ont hela tiden utan det va stundvis som hn verkade ha ont. Eftersom att det kom direkt efter att vi hade badat så misstänker vi att hon hade fått vatten i örat eller liknande. Hade hon haft fortsatt problem imorse eller under dagen så hade vi åkt iväg me henne direkt.
Rebecca

2013-02-09 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!