Sista dagen på jobbet :(

Dom senast dagarna har erbjudit vårvärme och en underbart gassande sol, alla har
varit på mycket bättre humör. Och vi har givetvis utnyttjat värmen på jobbet, vi har
varit ute massor och igår stängde jag till och med ute. Va så underbart! Igår kväll
åkte jag och Patrik och Thea till toys'r'us för att köpa lite födelsedagspresenter till
Thea :)
 
Jaha. då va dagen som jag inte velat ska komma ändå kommit. Idag va min sista dag på
jobbet. Va inte alls roligt att krama om alla mina goa ungar för sista gången och skratta me
mina kollegor för sista gången. Jag bjöd barnen på isglass och så köpte jag en tårta till mina
kollegor.
 
 
 
Imorrn är jag ledig så jag och Thea tar en rejäl sovmorgon, henne lämnar jag på dagis vid halv 10 och
sen åker jag till skärholmen för inköp av det sista till kalaset förutom alla ingredienser osv till tårtan
som vi ska köpa på lördag. På lördag eftermiddag kommer min familj på middag och firar Thea och
på söndag förmiddag är det barnkalas så det blir kalas hela helgen :P Måste ner till centrum och hämta
ut två paket också.
 
Men nu ska jag mysa me min familj framför antikrundan och vänta på att Thea ska somna. Natt natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!