Tidigt födelsedagsfirande igår :)

Igår förmiddag va jag och gubben barnlediga några timmar så vi kunde gå omkring på
IKEA och shoppa i lugn och ro :) vi hittade i princip allt som vi va ute efter men vi måste
byta en sak och köpa en annan :P Haha. Vi kom hem och packade upp, jag och gubben
duschade och gjorde oss ordning och så åkte vi till visättra en sväng och hälsade på och
sen åkte vi direkt in till stan för att äta middag me Pariks föräldrar :)
 
Lite av sakerna vi köpte på IKEA :)
 
Dom hade planerat ett litet tidigt födelsedagsfirande av Thea så hon fick presenter, vi åt
jätte god middag och tårta. Hela familjen fick även lite presenter från Thailand. Thea fick
iallafall nalle puh-lego och en mamma mu-bok :)
 
 
Och idag påbörjade jag sista veckan på jobbet som troligtvis blir en lugn vecka eftersom att det
är sportlov och ett gäng ungar är lediga :) På onsdag ska jag och gubben till toys'r'us och köpa
hennes födelsedagspresent och på fredag är jag ledig så då ska jag till SKHLM. Och helgens
planer har förändrats lite, det hade blivit FÖR stressigt annars men nu känns det mycket bättre :D
 
Nä, jag ska sätta på mig en pyjamas, Thea ska få på sig blöja och pyjamas och så ska vi krypa
upp i soffan och läsa en saga :) natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!