Vabbar för fullt :P

Det suger att vabba en unge som har energi till tusen men det är mysigt att umgås me min
kära dotter också :) Igår ringde nämligen Theas förskola på förmiddagen och sa att hon
hostade och va hängig och så påpekade dom hennes utslag på hakan igen (trots att dom
inte va eniga om va det va för nåt) så det va bara att gå och hämta henne. Jag kom mitt
i lunchen så hon fick äta klart innan vi gick hem och hon somnade den korta biten från förskolan
och hem.
 
Igår kväll hade hon 39,1 i feber och hostan besvärade henne jätte mycket. Hon får hostmedicin
men jag önskar att hon kunde kräkas upp allt slem. Imorse hade hon 38,5 men en alvedon så
va febern borta på mindre än en timme och resten av dagen har hon varit ett energiknippe, full
av liv :) Kommer va hemma resten av veckan, patrik hade ingen som helst möjlighet att va hemma
och på fredag kommer glasmästaren hit och fixar glaset på balkongdörren :)
 
Jo, Thea har ju kissat på toaletten två gånger nu :D Första gången igår kväll me pappa och så en
gång i förmiddags. Kanske är hon blöjfri tills semestern ;) Och så fort hon har bajsat så vill hon ta av
blöjan och hon är jätte duktig att inte bajsa när hon är utan blöja men så fort blöjan åker på så
brukar hon bajsa. Men det är inte lika kul när hon tar blöjan själv som är full me bajs, då är det bara
att slänga henne i duschen. Haha.
 
Min lilla plutt <3 Bara två dagar gammal här.
En jätte gammal bild på mig och min kusin. Ser ni vilket långt hår jag hade???? Saknar det ju :(
En glad tjej i badet i förmiddags (hon hade tagit av sig bajsblöjan) haha.
 
Jag är lite sugen på att åka till kungens kurva imorrn me det beror på om Thea får nån mer feber osv.
För som sagt så är hon ju frisk föutom sin hosta. Jag vill till IKEA och kika lite och sådär. Ingen som är
sugen på att följa me? :P
 
Filmade Thea idag när hon pratade och visade vart olika delar satt på kroppen, ska se om jag lyckas
få upp den här ikväll :) Hon är såååååå duktig.
 
Men nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva så vi hörs väl imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!