Årets första fredag :)

Och den har varit så otroligt seg! Haha. Jag va vaken mellan 11 oh halv 3 inatt, va så trött men
kunde bara inte sova. Thea sov nästan hela natten. Hon somnade mellan mig och Patrik, sen
flyttde jag över henne till sin säng och så kom hon imorse och lade sig i vår säng igen :) men
jag fick iallafall sovmorgon till halv 10. Vi åt lite brunch och sen tog vi ett bad innan vi klädde på
oss och gick till centrum för att handla lite.
 
Idag skippade Thea sin dagvila helt oh hållet, själv slumrade jag till en stund på eftermiddagen.
Patrik va hemma innan 4 oh då började jag me middagen. Fick bli lite ägg me korv och stek potatis
idag. Sen satt vi och tittade på Thea och då somnade Thea i soffan, klockan va strax innan 6 men
vi beslöt att lägga henne för natten och se. Hon vaknade för ett tag sen :P Haha. Men det gör
absolut ingenting för hon är fortfarande tröt och hellre att hon vaknade nu än att hon vaknade
inatt och va jättepigg! Patrik sitter och kollar på buskis, själv är jag så trött på dom där buskisarna
men visst kan det va roligt ibland.
 
 
 
En trött tjej som somnade i soffan <3
Trött och osminkad men hey, sån är verkligheten :P
Mitt hjärta tillhör dig, min fina skatt
Soffhäng me pappsen
 
Imorgon står det ju leklandet på schemat och det ska bli så roligt :) Senast vi va på nåt sånt så skulle
Thea precis fylla 1. Nu är hon äldre och jag tror att hon kan uppskatta det på ett annat sätt nu och verkligen
ha roligt :) Så jag ser fram emot morgondagen :) Och på söndag ville Maria att vi skulle komma upp och
hälsa på. Och på måndag börjar vardagen igen :D
 
Ha en trevlig första-fredag-på-det-nya-året :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!