Blääää

Så skönt, nu verkar datorn funka som den ska förutom tangentbordet. Men vi verkar
iallafall slippa det där irriterande tjutandet när man startar datorn :)
 
Och jag ligger hemma, sjuk. Igår kväll fick jag ont i halsen och gick och lade mig redan
halv 9. Vid halv 11 tittade älsklingen in och han hade precis rökt (HATAR lukten av rök,
trots att jag själv är rökare) och efter en stund började jag må illa. Går på toa och sitter där
i säkert 15 min och illamåendet blev bara värre och sen kräktes jag och fick sån frossa.
Jag sov på soffan inatt medan mina älsklingar sov i sovrummet. Illamåendet kom och gick
och vid 4 kräktes jag igen men sen kunde jag sova. Min kollega kom förbi imorse för att
hämta mina nycklar så hon kunde öppna istället för mig.
 
Idag har jag bara legat i soffan medan Thea har pysslat om mig. Hon har varit världens
bästa sjuksyster, hon har matat mig, gett mig dricka, pussat mig på pannan, stoppat om
mig och gett mig alla sina nappar. Men hon förstod inte att hon inte fick hoppa på min mage.
Haha. Men jag har inte kräkts mer sen inatt och magen börjar kännas lugnare men jag är
hemma imorrn och så tar jag nya tag på torsdag :) Men Thea ska till dagis, hon är full av
energi och det känns inte helt okej att tvinga henne att va hemma när jag inte mår bra så, då
har hon det bättre på förskolan.
 
 
 
Vi hörs väl imorrn :)



Kommentarer
Lotta

Krya på dej Becca kram kram

Svar: Tack lotta :-) mår mycket bättre men är imorgon men på torsdag är det jobbssom gäller :-D kramar
Rebecca

2013-01-15 @ 19:37:51 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!