Inte alltid lätt

Dom senaste dagarna har vi haft problem me Theas sömn IGEN! Det är tredje gången på
kort tid som hennes sömn strular. Jag börjar natta henne mellan 19-20, klockan 22 är hon
fortfarande vaken och då ska jag och Patrik lägga oss och först då somnar hon, mellan oss.
På förskolan är hon trött på förmiddagarna och mer än en gång har det hänt att hon somnat
mitt under lunchen. Men jag har pratat me hennes fröken så från och me imorrn så ska dom
minska på hennes sovtid me en halvtimme till och börja me och så kör vi så nån vecka och
funkar inte det så får vi ta bort ytterligare 15-30 min. Håll tummarna för vi alla håller på och
blir lite smått knäppa. Det är inte alltid lätt att va förälder men det vet alla föräldrar :P Och
Thea är mitt uppe i VÄRSTA trotset. Så fort hon inte får som hon vill GALLSKRIKER hon
och blir hysterisk. Men förutom det så är hon världens underbaraste.
 
-
 
Och jag jobbar och sliter, det är redan onsdag imorrn :O Vart tog den här veckan vägen liksom?
Och snart är det dags att börja planera och skicka ut inbjudningar till Theas 2-årskalas. Det går
för fort, har sån ångest. Och me gubben är det bra, han jobbar och sliter han me :) Och Thea är
på förskolan och där är allt toppen när hon är på humör :P
 
 
Åh, måste berätta en sak som hände på jobbet idag. Jag va ute me barnen och åkte stjärtlapp,
då kommer en pojke fram till mig, han är runt 3,5 år och så säger han "jag älskar dig, fröken"
och det värmde verkligen! Goa unge! Vill inte lämna alla underbara barn och kollegor :( usch!
 
Har även suttit ikväll och researchat lite inför arbetsintervjun samt letat reda på lite fakta om blå-
valen till jobbet imorrn :) Imorrn får jag och Thea en välbehövlig sovmorgon på lite över en timme.
Men det har ju sina nackdelar som att jag stänger :P haha. Men det är det värt när jag har har gått
upp halv 6 dom senaste dagarna. Snart är det dags för house och sen ska hela familjen sova. Natti
natt!
 
 



Kommentarer
Jennie

Visst är det kul med denna trots,vi har kämpat ett bra tag nu med dessa hemska utbrott haha! det blir väl bättre med tiden antar jag ju mer de lär sig att kommunicera..:-)

Svar: Haha, ja det är verkligen uppfriskande me allt trots. Man får ju veta att man lever iallafall :-P den enda trösten är att det går över me tiden :-)
Rebecca

2013-01-23 @ 11:52:57
Anonym

det var ett gott betyg til dig från den lilla personen, förstår att det värmer,

Svar: ja, verkligen! :) Det känns så bra att va uppsattad av både barn och kollegor!
Rebecca

2013-01-23 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!