Lekland och utflykt :)

Blidde en sen kväll för hela familjen igår, tror vi somnade runt 1. Och självklart
vaknar jag vid 5 och är sen vaken till lite över 8 och planen va att gå upp vid 8
men jag somnade om oh drömde MASSA konstigt och vaknr inte förrän kvart
över 9 och vi skulle åka hlv 10. Ja, vi kom iväg lite senare me de va okej ändå :)
 
Vi åkte till leklandet stor och liten i barkarby och vart positivt överasskade. Det va
mycket bättre än andys lekland i sickla. Thea hade iallafall jätte rolit och sprang
omkring, hon lekte m bollr, åkte rutschkana, hoppade studsmatta och levde bara
rövare. Vi åt lite lunch där och sen lekte vi en stund till men Thea va bamsetrött så
vi bestämde att börja röra oss och det dröjde inte många minuter innan hon hade
somnat.
 
Som vanligt när vi är ute och svänger så brkar det oftast slut me en liten rundtur eller
nån liten oplanerad utflykt och idag va inget misstag. Patrik undrde om jag hade lust att
åka till drottningsholms slott så dit åkte vi en sväng och promenerade lite. Det va jätte
mysigt, sen tog vi färjan över tillbaka och det tyckte Thea va jätte roligt. Hon va så
faschinerad. Vi åkte till netonnet och köpte en ny cd-spelare och en blev det in en snabbis
på kvamtum innan vi slutligen åkte hem.
 
 
 
Lite bilder från igår kväll :)
 
Helkroppsbilder på mig :S
 
På väg till leklandet :)
 
Thea har roligt på leklandet :)
 
Trött mamma och en helt slut dotter efteråt :P
 
Lite bilder från drottningsholms slott :)
 
Far och dotter på färjan hem igen :)
 
Min dotter fick tag på digitalkameran och tog denna papparazzibild på mig :P haha.
 
 
 
Nu passar jag på att publicera det här inlägget, vår dator har blivit helt sjuk se Thea spillde vatten på,
först tar det 10-15 min av oavbrutet pipande inna man ens kommer in på datorn, sen så strular allt.
Så jag tackar för mig så hörs vi nog imorrn :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!