Supernöjd me vagnen :D

I förmiddags åkte Patrik iväg på sedelmarknad me sin pappa och jag och Thea skulle åka
upp till visättra under tiden men då låg maria sjuk och jag ville inte riskera att Thea som redan
är lite halvrisig blir smittad så vi åkte ner till huddinge istället :) Thea somnade på två röda i
vagnen och sen sov hon i närmare 1,5-2 timmar. Så jag gick runt i affärerna i lugn och ro och
sen kom Patrik. Då åkte vi till skärholmen en sväng och sen va det dags för månadens stor-
handling innan vi åkte hem. Jag fyndade en jätte fin p.o.p-klänning till Thea, den hade kostat
299 men jag betalade 89 :) Inte illa!
 
Både jag och Thea är supernöjda me vagnen :D Den är lättkörd, både i snö och i affärer och
den är så rymlig och bekväm (annars hade Thea aldrig somnat).
 
 
Ikväll har vi städat lite hemma och röjt. Skulle behöva rensa bland Theas kläder och i skåpet i köket
men det får bli vid ett annat tillfälle. Jag och Patrik sitter och kollar på den siste samurajen som går
på tv och Thea är fortfarande vaken. Ska byta blöja på henne och hoppas på att hon varvar ner
och somnar snart.
 
Imorrn är planen att träffa Nilssons och åka pulka och lite fika men jag väntar på att frun i huset hör
av sig så jag vet hur det blir :) Hörs väl imorrn :) natti natt på er!



Kommentarer
Anonym

Kul att du är nöjd med vagnen, vilken sort är det ?

Svar: Det är en crescent compact :-)
Rebecca

2013-01-29 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!