Tillbaka till vardagen

Nu har jag jobbat två dagar på det nya året och det känns toppen att jobba igen :D Men man
är ju lite trött på eftermiddagarna :P Haha. Och Thea älskar att va tillbaka på dagis igen :)
Älskar mitt schema btw ;) Mer underbart än så kan det inte bli. Imorrn är det min första
stängning, vart ju sjuk förra gången jag skulle stänga. På fredag är det planeringsdag på
jobbet och nästa torsdag är det dags för APT igen :)
 
Häromdagen insåg jag hur mycket Thea har lärt sig prata under tiden hon har varit hemma
från förskolan. Det är säkert runt 10 nya ord som hon säger bl.a sitt eget namn :) Och hon
vill göra ALLT själv, hon vägrar att få hjälp. Hon tar på och av sina skor själv, hon tar av sin
jacka och hänger upp den, hon städar efter sig. Ja, hon vill prova göra allt själv helt enkelt.
Hon har blivit så självständig, vår älskade snart-tvååring <3 Problem me sömnen har hon
fortfarande. Bra nätter somnar hon runt 23-00 i vår säng mellan oss och sover sen hela natten.
Jag kommer inte ihåg när jag fick ha sängen själv me patrik ellr när han och jag fick lite
ensamtid tillsammans. men dom senaste 2-3 kvällarna har hon somnat i soffan runt 20 och
sen har vi flyttat över henne till sin säng. Men oftast vaknar hon lagom tills vi går och lägger
oss eller så vaknar hon under natten. Men det är bara att gilla läget och hoppas att den här
perioden snart är över :)
 
Nu ligger hon och sover i sin säng, gubben kollar på tv och jag kikar på lite gardner, har
lust att köpa nya gardiner i köket och sovrummet.
 
Imorrn får jag och Thea envälbehövlig sovmorgon, ska bli riktigt härligt :) Vi hörs när vi hörs,
det beror lite på hur datorn vll uppföra sig.
 
 
Trött tjej som somnade i soffan häromdagen :)
Den här synen är vanlig hos oss nu för tiden. Thea somnar bara i soffan me mig och Patrik.
Egooooooo!
Gårdagens outfit :)
Såg ut som en snögubbe när jag kom till jobbet imorse :P
Min älskade prinsessa <3
Busfrö :)
 



Kommentarer
Anonym

Nu är du för privat ,Jag kommer inte ihåg när jag fick ha sängen själv me patrik ellr när han och jag fick lite
ensamtid tillsammans

Svar: jag menar inget sexuellt. men att bara ligga nära och bli omhållen och ligga sked, finns det nåt mysigare?
Rebecca

2013-01-11 @ 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!