Underbart me helg :)

Då va första arbetsveckan på det nya året avklarat och den gick fort. På jobbet är allt tipptopp :)
Idag hade vi planeringsdag mellan kl 8-16 och jag  tycker att  vi va väldigt produktiva och
effektiva. Vi fick mycket gjort, kom snabbt överens och hade massa ideér. En rätt bra dag :D
När jag va halvvägs på väg hem så skickade älsklingen ett sms och sa att han va utanför mitt
jobb, då ville han överasska mig och hämta upp mig. Haha. Så jag missade honom. Men vi
träffades hemma :) Vi gick ner till centrum för att handla lite till middagen och sen kom vi hem
och jag började me maten, ikväll blev det biff stroganoff, mums!
 
 
Min älskade busunge en sen kväll när hon inte ville sova
Lots of love. Iallafall från min sida, Thea ser bara ut att vilja fly :P
Älskade törnrosa <3
Åh va jag älskar dig!
 
Jag har sån otur me mina förbannade tänder. Va inte ens månad sen jag drog ut en visdomstand och
ikväll när vi åt så började den andra visdomstanden som jag lagade provisoriskt i somras att göra
djävulskt ont. Jag orkar fan mer! Så nu blir det väl till at boka en ny tid hos tandläkaren, problemet
är att den här roten är krokig så den kommer jag me all säkerhet behöva operera ut :(
 
I tisdag fick jag ett bra tips av en bekant angående Theas sömnproblem och jag testade det i onsdags
och igår och kommer fortsätta köra så. Jag lade Thea i onsdagskväll vi 8. Hon va hysterisk mn jag satt
vid hennes säng och klappade henne och visade att jag fanns där me jag sa inte ett enda ord. Hon
grät och skrek hysteriskt i en timme men sen somnade hon på två röda i sin säng. Hon vaknade
panikslagen under natten och fick komma upp till oss. Medan jag fösökte natta henne så hände nåt
ytterst obehagligt. Hon står och tittar mot sovrumsfönstret, skakar på huvudet och vinkar och sen börjar
hon gråta. På natten när hon ligger me oss så tittar hon upp mot taket och säger "där". Det va lite
läskigt. Hur som helst. Igår tog nattningen några minuter minre, hon va hysterisk i 5 min och sen låg
hon i sin säng och höll på me sin filt och låg bara och sen somnde hon. Hon vaknade på natten och
klättrade upp till oss och somnde om omgående. Spännanade att se hur den här natten blir :)
 
Thea har börjat väldigt mycket me rollekar, hon härmar mig och Patrik i allt vi gör och sen ska hennes
dockor göra likadant. Det är så faschinerande att se henne leka, att bädda ner dockan, att kolla om
dockan har bajsat, dansa, härma människor på tv.
 
Ikväll händer inte mycket, ta det lugnt och kolla på tv. Ska bli skönt me sovmorgon imorrn :)
 
Hörs väl nångång i helgen. Bye Bye (eller baj baj som Thea säger)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!