Vår enda sovmorgon försvann

Min och Theas enda sovmorgon försvann :( Hon beslutade sig för att göra morgon redan vid tjugo
över 5, själv hade jag planer på att vakna vid halv 7 och Thea skulle jag väcka vid 7. Så jag va
inte så jätte glad, speciellt eftersom att jag skulle stänga på jobbet i eftermiddag också. Men
det gick bra ändå :) Är inte ens i närheten av så trött som jag trodde att jag skulle va. Tyvärr
verkar Thea dela min uppfattning för hon är uppe och håller igång, as usual. Men snart är det
väl läggdags för hela familjen och då brukar hon somna på två röda.
 
 
Igår kväll  underhöll hon sig själv i närmare en timme. Först satt hon ute i hallen me alla
sina ytterkläder och sina dockor oh så satte hon på dockorna sina kläder. Sen satt hon och
byggde höga torn me sina klossar och jag blev så imponerad, det högsta tornet hon byggde va
på runt 11 klossar.
 
 
Imorrn jobbar jag 8-16.15 och på fredag öppnar jag och slutar kl 2 :) Då är det bara att åka till
skärholmen och gå på anställningintervju, sen ska jag gå runt i skärholmen och vänta på gubben
och dottern innan vi åker till lekia och köper vagnen. Får bara hoppas att den helsvarta finns inne
på lager.
 
I helgen ska Patrik spendera lite tid me sin pappa, dom skulle på nån sedelmarknad så jag och
Thea ska upp tll visättra och hälsa på maria och dom. På söndag hoppas jag att det blir fint väder
för då ska vi åka pulka me Nilssons :D
 
Har inte så mycket mer att berätta så jag tackar för mig för ikväll :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!