Vardagen är här igen

Iallfall för min karl, idag började han jobba igen efter 12 dagars ledighet. 12 dagar som gått
alldeles för fort och vad har vi gjort? Absolut ingenting :(  Men så kan det ju va. Vädret har
inte varit det bästa, man hr haft full upp me annat osv. Men på lördag ska vi iallafall åka till ett
lekland me Thea så hon får göra NÅT roligt under jullovet. På måndag börjar vardagen även
för mig och Thea och det ska bli skönt. Patrik håller på och få dåndimpen här hemma. Haha.
 
Idag har jag varit hos tandläkaren och dragit ut en visdomstand som jag har haft jätte ont i sen
innan jul. Så den är superskön att ha blivit av me. Under tiden va Patrik hemma me Thea :)
När jag kom hem så åkte han tillbaka tll jobbet och jag gav Thea lunch och sen lade jag henne.
Själv slängde jag i soffan och somnde bums. Vaknade när Patrik kom hem. Vi åkte till skärholmen
en snabbis, Patrik skulle byta tangentbordet som han köpte i måndags och jag skulle in på
kvantum och köpa kräm till middagen.
 
I helgen ska ena sidan på spjälsängen bort (igen). Vi tänkte att det är lika bra nu när hennes
sömn och sovrutiner är rubbade. Hon är trött men somnar bara mellan mig och Patrik.
 
Nu ska jag glo lite på tv och fortsätta kika runt på nätet men ha en trevlig kväll :)
 



Kommentarer
Jennie

Köp en juniorsäng istället! det gjorde vi för ett par månader sen och det har fungerat kanonbra! En ny säng kanske gör att det känns lite mer lockande att krypa ner + lite fina sängkläder med något roligt på :-)

Svar: känn lite onödigt att köp en ny säng när hon har en som funkar. Vi har tagit bort ena sidan på spjälsängen nu iallafall. Får bara hoppas på det bästa :)
Rebecca

2013-01-03 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!