Alla planer spricker :(

Och det är vädrets fel! Det skulle ju bli fint väder resten av veckan men nu ska det visst
regna och åska både idag och imorrn :( Den här semestern har vi verkligen haft otur me
vädret! Har aldrig varit såhär dåligt väder under så lång period som nu.
 
Igår va det varmt på förmiddagen, eller kvavt i alla fall. Vi gjorde inget speciellt, åt frukost,
tog det lugnt, duschade och gjorde oss ordning. Åkte till patriks mormor efter lunch för
att hälsa på. Vi sparkade boll me Thea, fikade, hjälpte henne me några stockar som
skulle till torpet och sen rörde vi oss hemåt och då kom ösregnet och sen öste det ner
hela kvällen.
 
 
På kvällen tog stumpan en dusch och sen kollade vi på allsång på skansen men Thea somnade efter
20 min :) Jag och patrik satt uppe nån timme till och spelade yatzy men sen lade vi oss också.
 
 
Idag trodde jag att det skulle bli fint väder, vaknade upp vid 6 och då sken solen men nu är det grått
och det ska bli regn vid middagstid och vi som skulle ha grillat idag :( Vi ska väl i alla fall åka till
Gysinge och hoppas att regnet håller sig borta medan vi är där.
 
Nu ska jag fortsätta sova en liten stund, hörs imorrn :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!