Auktion :)

Dagarna går så fort, vi har redan varit uppe i snart 1,5 vecka :O Vart tar dagarna vägen? Och
vi har ju inte gjort så mycket heller ....
 
Igår förmiddags gick vi till fiket och åt lite lunch och sen blev det en tripp till näset för att hälsa
på min kusin me familj som kom upp i lördags kväll. Det va jätte roligt att träffa dom igen :)
Patrik följde me Christer, corinne och jerrie för att fiska lite och jag stannade kvar me malin,
zakk, oliver och Catarina. Vi försökte ta en promenad men zakk va inte så samarbetsvillig, han
gick åt alla håll utom det hållet vi skulle åt. Han är precis som Thea va i den åldern, så roligt att
se men samtidigt så skönt att slippa :P haha.
 
 
 
När grabbarna och corinne kom tillbaka så åkte vi till albacken och sommarstugan för att hälsa
på min morbror och hans tjej som också kom upp i lördagskväll. Där va det party för fullt. Haha.
Alina försökte supa alla fulla. Vi stannade kvar nån timme och pratade och umgicks. Va jätte trevligt.
 
Idag har det varit grått och regnet har öst ner större delen av dagen :( Vi åkte till kälarne en sväng för
att handla och sen kom vi hem och spelade yatzy medan Thea sov. Vi gjorde oss ordning och åkte
till tossengård, det va hembygdsdag och auktion idag. Hela tjocka släkten träffade man, varenda kotte
va där :) Det är så kul när alla är samlade, dom flesta träffar man ju bara här uppe några veckor på
sommaren så då passar man ju på :) Patrik tycker också det är jätte kul att träffa alla. Träffade även
mina extra "morföräldrar" som jag inte träffat på flera år och det va så underbart att träffa dom igen! Som
jag har tänkt på dom och saknat dom. När jag va yngre, runt 12-13 så bodde jag hos dom varje lov och
så va jag ju ihop me deras barnbarn så det va ju toppen ;) haha. Så jag lovade dom att komma förbi
och hälsa på nån dag. Ska även åka och hälsa på exets familj som jag också tänker mycket på :)
 
 
Lagom tills aukionen började så började det spöregna. Jag och Thea gick hem efter nån timme medan
patrik va kvar och budade på ett fiskespö som han fick :) Vi gjorde middag vid halv 9 och nu ska lilla
stumpan föröka sova så vi hör senare i veckan :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!