Ehh? .... va gör jag vaken nu?

Jaha ... god morgon på er... väldigt tidig god på morgon på er =/ Va gör jag uppe nu
egentligen? Haha. Jag vaknade och gick på toaletten och sen tänkte jag att det va
lika bra att passa på att slänga iväg ett inlägg när familjen ändå ligger och sover :)
 
Nu är vi uppe i Tierp och har precis påbörjat semester nr 2 och vi har verkligen ingen
tur me vädret :( Vaknade upp, tittade ut och möttes av massa grått och regnigt. Men
det passar våra planer utmärkt :)
 
Igår när vi lämnade stockholm va det typ 30 grader varmt och det va jätte varmt när
vi kom till Tierp, det va så skönt! Vi tog en fika och en liten promenad innan vi fyllde
båten me lite vatten så Thea fick bada :) Vid halv 6 kom patriks mormor över på
middag, vi satt ute och åt grillat, det va så gott! Och vid halv 8-8 så hade alla åkt.
 
 
Idag tänkte vi ta en tripp till Thuns och nu undrar ni va tusan det är :P Det är ett billighets-
varuhus me allt man kan tänka sig :) Kläder, skor, leksaker, hygienartiklar m.m av olika
kända varumärkem :) Bl.a vero moda, esprit, wrangler, name it, puma m.m. Det va så kul
att jag hade den för det va en ren slump. Jag va inne på nåns blogg, ingen jag känner utan
jag skulle läsa ett inlägg som jag hade hittat och då hade den personen varit på Thuns och
då klickade jag på länken och såg att den ligger 3,5 mil från uppsala :D haha. Och jag ÄLSKAR
outletar och billighetsvaruhus så jag blev jätte glad :D
 
Sen ska vi handla lite. Nä, nu ska jag göra som gubben och dottern, snarka nån timme till :D
 
 



Kommentarer
Anonym

Så bra att du har fått din A-kassa så att du kan använda semestern till att shoppa.
är det något som även Thea gillar ( att åka och handla)?

Svar: Det är fp som kommit ..... och en vinterjacka behöver jag! Finns det NÅT barn som gillar att handla?
Rebecca

2013-07-30 @ 08:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!