En vecka kvar ...

En vecka kvar här uppe :( Nästa torsdag förmiddag så rullar vi mot Stockholm igen. Fattar
verkligen inte vart tiden tar vägen. Vi har inte hunnit me ett dugg av det vi vill göra eller hade
planerat att göra. Men det har ju varit pga vädret. Får hoppas att vi hinner beta av listan på
dom här få dagarna som är kvar =/
 
Igår sken solen, äntligen! MEN ... då blåste det som bara den istället och gjorde att det blev
svinkallt :( Vi åkte till näset en stund på förmiddagen och hälsade på dom. Allla grabbar där
hade hyrt en fors så dom va iväg och fiskade, patrik tyckte nog att det va lite tråkigt. Och i stugan
gjorde vi ingenting, patrik och Thea kommer inte alls överens. Bråk, skrik och gråt för det mesta
tycker jag :( Efter middagen blev det en jätte fin kväll, solen sken och det va snudd på vindstilla
ute :) Vi åkte upp till näset igen i hopp om att gubbarna hade kommit tillbaka men icke (dom kom
hem 02 inatt). Men vi hade det ändå riktigt trevligt. Vi kollade på allsång på skansen och morden
i midsummer och drack lite och bara hade det trevligt. Vi åkte hem vid 22 för Thea verkade jätte
trött men hon somnade inte förrän efter midnatt nångång =/
 

I förmiddags åkte vi till näset (ja, vi är ofta där) för vi skulle åka på loppis men då hade dom precis
vaknat och skulle inte hinna åka dit så jag, patrik och Thea åkte själva till ljungå. Christina va där
och Camilla :) Träffade även peter och David. Det va JÄTTE roligt att träffa David igen, va ett par
år sen sist. Han har varit som en storebror för mig när jag va yngre och hittade på massa rackartyg
och så hade jag en crush på honom när jag va runt 12-13 år :P haha. Hade hoppats på att träffa
Jonte men han va i bräcke men har jag tur så hinner jag träffa honom innan vi åker hem :) Vi va på
loppisen nån timme och snackade och hade trevligt och sen åkte vi till Hammarstrand för att fylla
på matförrådet en sista gång, yeeeeey! Haha. Kom hem och Thea åt lite lunch och sen va det bara
att börja me middagen.
 
Vi tog en sväng till Ljungå¨för att lämna ölen och vinet till David och sen åkte vi ner till va, klockan va väl
runt halv 8. Patrik hade sett fram emot att stå på va-bron och meta lite och ta en kall öl så när Thea vart
hysterisk (trött och uppäten av mygg) så blev han så arg! Det va bara att packa ihop och åka hem. Han
va så besviken och jag förstår honom men jag måste ta hänsyn till Thea också. Så kvällen har inte varit
så rolig. Patrik har varit arg och sur medan jag har känt mig ledsen och gråtit för att hans semester har
varit helt värdelös. Men jag lyckades övertala honom att åka iväg och fiska nån timme själv så han får
lite egentid och kan koppla av :) Han har varit borta i knappt 1 timme men redan fått 3 fiskar :) Mitt lilla
liv ligger och sover och jag, ja jag sitter här och njuter av ensamheten :) Nu började det precis regna så
gubben lär nog snart dyka upp :P
 

Imorrn har vi inga planer, det ska visst regna hela dagen. Så jävla kul! Vi skulle behöva städa och tvätta
så förmodligen är det väl det som händer. Men vi hörs på lördag tror jag :)



Kommentarer
Anonym

Hur tänker ni Patrik skulle stå på bron o fiska o dricka öl, fast ni måste åka bil !!!!!!??????

Svar: En folköl!!!
Rebecca

2013-07-17 @ 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!