God morgon från torpet

God morgon på er :D Solen skiner ute men det ska tydligen bli grått och regn om nån
timme :( Jaja ....
 
 
Igår åkte vi iväg till Thuns och det va liiiite längre än jag trodde men det va vart resan :D
Hela familjen fyndade endel. Jag köpte en vinterjacka, jag som brukar prova ett gäng jackor
bara för att upptäcka att dom inte passar och som därför har fått ha samma trasiga jacka
i över 4 år. Jag blev ÖVERLYCKLIG!!!!! Och den kostade inte flera tusen. Patrik köpte ett
vindställset och Thea fick en mysdress och leggings me matchande tröja :) Dit ska vi åka
fler gånger men utan barn :P Thea sprang ju omkring eller gallskrek för att hon inte ville
sitta still så någon ro för att gå och titta hade man ju inte direkt.
 
Vi rörde oss tillbaka för att åka in till Tierp och handla lite men först tog vi ett spontant
besök av Patriks morbror me familj. Det va jätte trevligt. Vi satt ute och Thea lekte me
vovven och sen skulle vi titta på kossorna men då va dom inte där. Efter en timme så
åkte vi in till Tierp för att handla och klockan va närmare 7 innan vi började me maten =/
 
 
 
Vi satt ute och åt och njöt i värmen, eller ja, den kvava värmen ..... Men härligt va det
i alla fall :) Sen fick Thea titta på lite barnprogram innan det va dags att bada :)
 
 
Idag ska vi åka till patriks mormor, det är enda planen. Imorrn ska vi till Gysinge. Och på fredag
hade jag tänkt att vi skulle åka till rullstrand och bada. Men jag vill göra nåt barnvänligt me Thea
men jag vet inte vad =/ Läste nånstans för nån vecka sen om Lövstabruk som tydligen skulle va
barnens favorit me olika roligheter så dit skulle jag vilja åka :) Men annars händer nog inte så
mycket mer tror jag. På lördag åker vi ju hem igen :)
 
Hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!