Hej på er :)

Vädret här uppe skiftar verkligen från dag till dag, eller till och med från timme till timme. Ena
timmen är det spöregn och svinkallt för att i nästa timme va strålande sol och jätte varmt. Haha.
Man får verkligen hänga me i svängarna.
 
Igår va det i alla fall en jätte härlig dag :D Soligt och varmt men tidvis väldigt molnigt också.
 
Thea vaknar ju numera kl 7 VARJE morgon, något som gör att Patrik snart går under. För varje
dag som går blir han bara grinigare och grinigare. Skitkul! Som om inte jag tycker det är jobbigt
men det hjälper ju fan inte att gå omkring och sura. Och jag har mycket lättare för Patrik att gå upp
tidigt även om jag också är jätte trött och skulle göra allt för att få sova en timme till. Idag fick Patrik
ligga till halv 10, världens lyx ju men nä, det va ingen lyx. Suck! Ibland blir jag galen på gubben :P
haha.
 
 
Igår va vi på näset några timmar. Va ute i skogen me  Penny ett bra tag och plockade blommor och
jisses va Thea sprang omkring och levde loppan :) Men när vi kom tillbaka slocknade hon fort. Medan
hon sov satt vi ute och solade och pratade och sen åkte vi till albacken för att äta deras supergoda
räkmackor, va verkligen jätte gott! Vi åkte hem och bytte om till badkläder och åkte till örahälla. Då
hade det blivit grått men det va varmt i luften. Jag och Patrik hade inte tänkt bada men det slutade
me att vi hamnade i vattnet ändå :P Thea älskar verkligen stranden, hon skulle kunna leka där i flera
timmar :) Vi kom hem vid 7 och började me maten, kvällen me solig och varm så vi satt ute och åt :)
 
 
Idag har det varit riktigt varmt. Svetten har bara runnit om en =/ Vi va tvungen att åka en tur till bräcke
för att handla lite och sen kom vi hem. Åkte då över till fiket och tog en våffla och hade mysigt. Då
kom familjen på näset ner och gjorde oss sällskap. Satt där några timmar medan svetten rann och
allt mer gråa moln börja dyka upp. Kom hem och slappade lite. Patrik dammsög bilen och stugan och
jag fixade och plockade lite. Sen började det regna och åska lite, då låg vi inne och kollade på film och
hade det jätte mysigt. Efter maten åkte vi till näset och hälsade på och sen hem och duscha och lägga
Thea.
 
 För tillfället är det bara jag vaken =/ Gubben va på ett jävla humör så han gick och lade sig medan han
muttrade nåt om Thea, kl 7, jobbtider ovs. Antar att han va lite trött. Jag ska väl också hoppa i säng snart.
Först en cigg och sen borsta tänderna :)
 
 
Imorrn ska vi åka och träffa en gammal klasskompis till mig som jag inte har träffat på säkert 3-4 år
och hennes lilla son, det ska bli jätte roligt :) Sen ska vi upp till näset och hälsa på resten av
norrköpingsborna som kom ikväll, sen kommer fler nästa vecka :P haha.
 
Fan, nu börjar det åska igen. Jaja, vi hörs väl på måndag, brukar ju skriva ju varannan dag nu :)



Kommentarer
Anonym

Det låter som ni inte har det så bra i varje fall inte Patrik !
Var det ditt eller hans önskemål att åka till norrland ? Han kanske har ledsnat på att besöka dina släktingar och bekanta varje semester, eller är det dig han har tröttnat på?

Svar: Vi har det toppen förutom när Patrik är sur och grinig men det är ju inte varje dag. Patrik älskar att åka upp hit lika mycket som jag och ibland tror jag att han gillar att åka runt och hälsa på mina släktingar mer än va jag själv gör. Haha. Om det är mig han har tröttnat så får han väl säga det, jag är ingen tankelärare.
Rebecca

2013-07-14 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!