Hemma igen :(

Jaha, då sitter man hemma i lägenheten igen. Och jag känner hur ångesten kommer!!!! Jag vill
tillbaka!
 
 
 
Sista dagen och kvällen i Jämtland va i alla fall helt underbar! Vädret kunde inte varit bättre,
smällhett och vindstilla. Haha. Klockan 3 åkte vi till ljungå för att festa lite ;) Vi va dom första
som kom så vi hjälpte till lite men sen kom alla från näset och resten från Va :) Vi va säkert
40 pers, allt som allt :) Det va tipspromenad och sen satt vi och pratade och drack och hade
det jätte trevligt! :) Vi grillade hamburgare och sen va det auktion. Vi va kvar till runt 23. Det
va den absolut bästa avslutningen på jämtlandsresan :) Tack till värdparet som ordnat allt
det här, det gjorde ni verkligen bra! Speciellt eftersom att det inte va planerat.
 
Man hade inte alls ångest när man vaknade igår morse och det va 26 grader och vindstilla och vi skulle
sitta i en bil större delen av dagen :( Usch! Det va fruktansvärt! Ville verkligen verkligen INTE hem! Jag
hatar verkligen att bo i lägenhet, jag märker det för varje år som går. Jag känner mig instängd. Nä, en
vacker dag ska jag ha ett hus  me en härlig tomt eller i alla fall ett radhus me en liten mysig uteplats :)
 
 
Vi lämnade Jämtland vid 11-tiden. Vid halv 1 satt vi fast i stillastående köer. Hade hänt en olycka så vi
stod stilla i en timme. Men sen rullade det på bra. Vid 4-tiden va vi i Tierp och åt middag me Patriks
föräldrar och Thea fick springa av sig ordentligt. Det va jätte trevligt. 3 timmar senare va vi på väg hem
och vid 20-tiden va vi framme. Vi tvättade, packade upp och fixade i nästan 2 timmar innan vi gav upp.
Jag va så trött! Men klockan va närmare halv 1 innan vi kom i säng. Och både jag och patrik vaknade
vid 6 imorse =/ Haha. Thea ligger fortfarande och sover, hon lär sova ett par timmar till.
 
Patrik åkte iväg imorse för att surva bilen och passa på att träffa w. Själv är jag hemma och ska röja
och fortsätta tvätta. Very fun! Men det är ett nödvändigt ont :P Annars händer väl inte så mycket idag,
måste ner till centrum och handla lite. Imorrn vet jag inte va vi ska göra, fortsätta tvätta kanske? På
söndag åker vi till Tierp för del två av semestern :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!