Jaha, sista natten hemma :D

Igår kväll kollade jag när jag skulle till AMS nästa gång, det va bara ett rent infall och
såg då att jag skulle dit senast den 9e och då är ju vi i Jämtland så jag va så illa
tvungen att åka dit imorse. Hade ingen lust alls me mensvärk och ett illamående som
inte ville ge me sig. Men det va bara att masa sig iväg. Efter AMS handlade jag färdkost
och en ett set me sandlådeleksaker till Thea innan jag tog bussen hem. Vilade en liten
stund och sen va det bara att börja storstäda. Hämtade Thea vid 15, vi sa hej då och
trevlig sommar till hennes fröken och sen gick vi och gungade. Pappa kom hem 20 min
senare så då gick vi hem och fortsatte packa och fixa.
 
Theas farmor och farfar kom vid halv 5 och så tog dom me sig Thea ut, då gick jag till
centrum och Patrik började packa in i bilen. Efter nån timme kom dom tillbaka och sen
åkte dom hem. Thea fick lite mat och sen blev det ett bad. Trodde hon skulle somna fort
men inte då. Hon är fortfarande vaken och retar gallfeber på en jätte trött pappa. Men
strax ska hela familjen sova, min klocka ringer kl 5 imorrn. usch :P haha.
 
 
Får se om jag orkar/kan slänga iväg ett inlägg imorrn kväll, det lär ni märka :) God kväll på er :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!