Mitt i natten

Vi har lagt oss mellan midnatt och halv 2 så gott som varje kväll sen vi kom upp och likadant
gäller Thea. Hon har lyckats vända på dygnet så vi måste försöka vända tillbaka det sen. Nu
sitter hon i min famn ... Och gubben min står och diskar, han blev på städhumör. Själv är
jag så trött!
 
Dagen har bjudit på sol och värme! :D Vi har legat på stranden och solat och badat, släkten
på näset kom också så det va full rulle på stranden. Vi va där ett par timmar innan Thea blev
trött. Kom till stugan och lade henne och sen började vi me maten. Väckte henne och åt och
sen tog vi en promenad i den underbara kvällen :)
 
 
Vi hörs imorrn, nu blir det en cigg och sen SOVA!!!!!!!!!!!!!!!! Natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!