Nu vill jag bara åka :)

Veckan går relativt fort, redan tisdag kväll liksom :P Hur underbart är inte det!
 
Inatt va Thea riktigt trött, hon somnade strax efter 8 igår kväll, hon vaknade inte  inatt för
att krypa ner hos oss och imorse vaknade hon inte ens av pappas klocka som ringde utan jag
va tvungen att väcka henne vid 8. Haha. Men jag har också varit jätte trött och seg den senaste
tiden, måste va vädret som är så otroligt konstigt. Man väntar bara på regn och åska men det
uteblir hela tiden =/ Hmm .....
 
Idag va jag iväg en sväng till liljeholmen och sen handlade jag och när jag kom hem så röjde jag
lite innan jag gick för att hämta stumpan. Hade såklart glömt köpa potatis så vi tog en sväng till
centrum och köpte potatis och Thea fick en glass innan vi gick till lekparken för att vänta in
pappa :)
 
   
 
Ikväll har vi tvättat en maskin, imorrn blir det en vit tvätt och börja packa det jag kan som säng-
kläder, handdukar, endel kläder osv .... Nu vill jag verkligen bara ha lördag!!!! Och gubben håller
också på och längtar ihjäl sig :) Men det är bara 3 dagar kvar nu.
 
Nu ska dotterns hår och tänder borstas och sen är det läggdags så vi hörs väl imorrn eller i veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!