Packning pågår ....

Igår kväll började jag ÄNTLIGEN packa lite smått. Blev bara sängkläder, handdukar, '
underkläder och strumpor så idag fortsatte jag packa resten av kläderna och så
mycket av Theas leksaker som möjligt :) Skrev även matsedel och inköpslista igår.
I eftermiddags satte jag igång den sista tvättmaskinen, jätte skönt! Thea har haft en
bråkig dag på dagis, hon har varit trött och puttat massa barn. Hon behöver visst också
semester :) Men det är bara imorrn kvar och sen är det sommarlov :D
Imorrn blir det storstädning för hela slanten och så ska jag gå till fruängen och köpa färdkost och på
eftermiddagen kommer Theas farmor och farfar hit för att ta Thea nån timme så vi kan hålla på och
stöka ifred, vi ska packa in i bilen och massa småsaker som måste ordnas. Men det sista
måste packas på lördag morgon, jag har ställt min klocka på 5 och gubben väcker jag vid
halv 6 om vi ska ha nån chans att komma hemifrån till 7.
 
 
 
Nä, ska fortsätta packa :) Alvedon, myggolja, febertermometer m.m m.m ska me. Hatar att packa
alla dom här småsakerna, då är risken störst att man glömmer nåt. Men ha en trevlig kväll så hörs
vi imorrn kväll igen :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!