4 dagars mys nu ...

Nu är mina två älsklingar lediga i 4 härliga dagar så jag hoppas på endel äventyr och
såklart massa mys! Den här dagen har ägnats större delen på balkongen. Febern är
puts väck och likaså halsontet. Patrik skrämde mig rätt duktig när han bara dyker upp
strax innan 2. Haha. Vi åt lite sen lunch och sen tog han en dusch innan vi gick och
hämtade Thea :) Hon hade bara haft det bra. Ena pedagogen tyckte att Thea har blivit
mycket lugnare och det kan jag hålla me om, även hemma är hon lugnare. Visst, hon
är vild som en tiger emellanåt men det är en helt annan nivå än tidigare :)
 
 
Vi åkte raka vägen till kungens kurva och handlade lite och sen kom vi hem och gjorde
mat och efter det blev min stora älskling trött så han har legat och sovit i drygt 1,5 tim
nu =/ haha. Han ska få sova en stund till innan jag sparkar upp honom :P Och Thea ska
väl snart ta ett bad och jag väntar me duschen tills senare.
 
 
Sen vill jag be om ursäkt för texterna i mina inlägg (felstavade ord, bortglömda ord och
ord som hamnat i fel ordning). När jag skriver så tänker jag inte så mycket på själva
skrivandet utan jag skriver bara och så tänker jag på nästa ord innan jag ens har skrivit
klart det förra ordet. Haha. Nån som förstår va jag svamlar om? 
 
Imorrn har vi inga planer, får se va dagen bjuder på, likaså på fredag :) Blir det fint väder åker
vi säkerligen ut nånstans och tillbringar dagen där :) Blir det dåligt väder skulle vi behöva städa.
 
Men vi hörs nog imorrn skulle jag tro :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!