Då va det måndag och ny vecka igen

Jisses va helgerna går fort! Redan en ny vecka, dock en kort sån :) På fredag är ju gubben
ledig, midsommar vettni :P Vi ska upp till visättra och fira me Nilssons och deras granne :)
Vad ska ni göra på midsommar?
 
Igår va jag så seg, eller ja hela familjen va seg ... Vi åkte till city gross för att handla frukt och
sånt och så va jag inne på Lindex för att köpa en baddräkt till Thea men hittade inget, hittade
däremot en badponcho som va perfekt :) Annars va vi bara hemma och tog det lugnt. Thea
har börjat me nån jätte gullig pose när man ska fotografera henne. Hon ställer sig på sidan me
händerna på höfterna och sen försöker hon se så söt ut hon bara kan. Lovar att jag skrattar varje
gång hon gör det, det är så oskyldigt och gulligt nu men om  12-13 år kommer det dessvärre inte
va lika oskyldigt längre. Sitter och funderar på vem hon har lärt sig det av och det måste va nån
på dagis. Jaja :) Theas nattning slog rekord igår, jag försökte natta henne i över 1,5 timme utan
reslutat. Hon va trött och låg och slumrade till men kom inte till ro att sova djupare. Så när jag
och Patrik gick och lade oss så va hon pigg, hon skulle pussas och bädda ner oss och om vi
pratade så hyssjade hon oss.
 
Idag blir det samma gamla visa, städa, röja och fixa hemma. Blir så less på vardagslivet
emellanåt! Är så glad att vi åker upp till Jämtland om några veckor. Efter semestern hoppas
jag att jag får ett jobb fort så jag slipper gå hemma ...
 
Nä, dags att sätta igång. Ha en bra måndag :P
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!