En heldag ute i solen

Vilken alldeles underbar söndag vi har haft :D Givetvis har vi tillbringat större delen av dagen ute
och njutit i värmen.
 
 
Vi började dagen vid halv 10 me en mysig familjefrukost och sen gjorde vi oss ordning och åkte
till Aspuddsparken. Trodde det skulle va tjockt me folk och det va mycket folk men det va inte
packat så det va faktiskt skönt att gå omkring där. Vi tittade på getter, kaniner, grisar och höns
och klappade katten som låg och hade det skönt i solen :) Blev även en glass och ett tag me
gungande och lek :) Vi åkte hem vid halv 1 och Thea somnade i bilen på väg hem så det va bara
att lägga henne. Jag och Patrik tog det lugnt och vilade lite och vid 2-tiden så väckte jag Thea så
hon fick äta lite och sen gav vi oss ut igen :D
 
 
Vi gick upp till lugnet ( en stor lekpark ca 15 min från oss) för att leka lite :) Då träffade vi på
Theas dagis-bästis som va där me en av sina mammor men Thea blev lite blyg men sen gungade
dom och lekte bra länge :) Tror vi va ute i drygt 1,5-2 timmar :) Sen gick vi hem och började me
maten som sen åts på balkongen :D Åh, jag älskar sommaren!
 
 
Jag hade hoppats att Thea skulle somna tidigt idag men uppenbarligen inte ^^ Hon är fullt vaken och
sitter på golvet och leker me klossar. Suck! Inte en enda kväll den här helgen har hon somnat före kl
23. Suck! Imorrn är det dags för Thea, blir kort vecka, bara 3 dagar :) Sen får jag ha både karl och
dotter hemma i hela 4 dagar :D Mysigt! Hoppas på fint väder då :)
 
Imorrn ska jag till skärholmen efter att jag lämnat Thea. Måste verkligen leta efter sandaler till henne
och till mig.
 
Nä, nu ska jag borsta tänderna på Thea och FÖRSÖKA natta henne vilket känns helt hopplöst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!