Gårdsfest på dotterns dagis

 Igår somnade Thea i SIN säng efter endast 25 MIN!!! Haha. Gissa om jag va överlycklig?
Men inte ikväll .... Det jobbigaste är att hon vägrar att Patrik nattar henne, det går bara
inte. Han ligger och försöker nu så vi får väl se men förmodligen kommer dom komma
rätt snart ....
 
Idag har det varit en fullspäckad dag så jag är dödstrött just nu. Dagen började me att
lämna Thea på dagis vid 9, handla lite och sen satte jag igång en tvättmaskin och började
baka pizzabullar. Medan dom jäste osv så plockade jag och bytte sängkläder. Halv 12 kom
patrik hem och jag hoppade in i duschen. Helt plötsligt va klockan 1 och jag hade inte
börjat göra mig ordning och fruktsalladen skulle göras så vi blev lite stressade men vi hann
i tid. Patriks mamma kom strax innan 2 och så gick vi tillsammans till Theas dagis.
 
           
 
Dom hade gjort en avspärrad gång där barnen skulle gå och sen satte sig hela förskolan och sjöng
några sånger. Mer eller mindre alla barnen såg så sura ut. Haha. Men Thea va så duktig, hon satt
kvar hela tiden fast hon såg oss. Sen när dom va klara sprang hon fram till farmor. Haha. Vi fikade
och Thea sprang omkring. Efter drygt en timme va det dags att röra sig hemåt.
 
Vi kom hem och slappade en timme och sen gick vi ner till centrum för att köpa korv och bröd till
middag. Thea fick ta ett bad och nu ligger hon i soffan och både jag och Patrik hoppas att hon
somnar snart!
 
Imorrn är det dagis för Thea och jag ska baka bullar och städa. Förhoppningsvis kommer min älskade
moster och hälsar på, vore jätte roligt :) Och på eftermiddagen ska vi träffa Nilssons på city gross för
att gemensamt handla midsommarmaten :)
 
Ha en trevlig kväll. Hej då på er :)



Kommentarer
Anonym

Det är absolut INTE okej att du sätter in bilder där de andra barnen är med. Det kan faktiskt finnas barn som lever skyddade eller av andra anledningar inte får vara med på bild offentligt. Tycker absolut att du ska ta bort de bilderna genast av respekt för de andra familjerna.

Svar: Alla barnens ansikten är suddiga om du kollar ordentligt! Man kan inte urskilja nån! Skulle inte lägga upp bilder på massa barn där man tydligt ser ansiktena.
Rebecca

2013-06-19 @ 22:55:18
Anonym

Skulle du vilja hitta bilder Thea på någons blogg då?
Anonym har faktiskt rätt, oavsett om du suddar ansiktena eller inte, rent moraliskt är det inte okej & det är inte vidare respektfullt heller!

Svar: Om hennes ansikte är suddat och man inte ser att det är hon så visst. Då kan det va vilken unge som helst.
Rebecca

2013-06-22 @ 12:21:03
Anonym

HA!
Då ska du ju sudda HELA barnen/andra som du inte känner.
Kläder, hår(frisyrer), andra kännetecken är faktiskt annat som kan leda till att fel person känner igen dem på bilderna.
Ett annat tips är att klippa bort andras barn HELT!

Hur vore det att tänka steget längre någon gång...!!

Svar: Jag tänkte faktiskt sätta mig och sudda mer. Trodde bara att det räckte me ansiktet för så gör dom flesta eller så gör dom inget alls som en bekant till mig. Hon hade lagt ut närbilder på andra barn utan censur.
Rebecca

2013-06-22 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!