Mysig gårdagskväll me Nilssons :)

Igår kväll kom Nilssons förbi för en liten mini-picknick och bad för tjejerna uppe i lugnets
plaskdamm :) Thea va lite avvaktande i början, hon tyckte det va liiite för kallt medan
Leah hoppade i på en gång och hade jätte kul. Men det släppte lite och Thea vågade
sig och plaskade en bra stund. Dom kom upp och fikade en stund och sen badade dom
ännu mer innan dom fick lite kläder på sig och fick leka i lekparken innan det va dags att
röra sig hemåt.
 
 
Idag är det härligt väder ute, regnigt och grått. Jag sitter och kollar på film och sen tänkte jag köra
igång en tvättmaskin och medan den håller på ska jag träna lite innan jag tar tag i disken och röja
lite.
 
Och semestern närmar sig me stormsteg, älsklingen har typ bara 14 arbetsdagar kvar :D Det ska
bli så underbart! Och nästa vecka händer lite spännande saker :D På tisdag ska Thea på sin
första riktiga utflykt me dagis och jag får följa me :D Vi ska till aspuddsparken :D På onsdag är det
gårdsfest på Theas dagis me picknick och på fredag är det ju midsommar :) Den ska vi tillbringa
me Nilssons, får se om vi är där eller här. Hoppas på fint väder bara, hade tänkt att vi skulle
grilla nåt :) Det va många år sen vi va hemma på midsommar. Men hur som helst så hoppas jag
att vi får en mysig midsommar :)
 
Nä, ska kolla klart på filmen. Ha en mysig dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!