Regnet öser ner :)

Vilket knasigt väder det har varit idag. Sol i 10 min, sen regn en liten stund och så sol och
så regn och så har det hållit på hela dagen och för tillfället öser regnet ner  samtidigt som
det ser ut att spricka upp =/ haha. Som sagt, vädret är/har varit bra underligt idag!
 
Idag va det åter dags för jobb för älsklingens del och dagis för stumpans del och för min egen
del soffhäng :P Nja, inte riktigt. Jag kollade på film i förmiddags och sen städade och tvättade
jag :) Börjar bli långtråkigt att bara gå hemma nu men snart drar vi upp till sörbygden och njuter!
4 härliga semesterveckor och jag får en hel vecka me Thea ensam och då blir det förhoppningsvis
massa skoj :) Stumperumpen hade bara haft det toppen på dagis :D
 
 
Gubben ligger i soffan och snarkar så det står härliga till och Thea sitter bredvid och kollar på
barnprogram medan jag sitter och försöker tömma telefonen, minnet börjar tydligen bli fullt =/
Åh va jag vill ha en ny telefon, min börjar packa ihop :( Vill ha en sony xperia z men dom kostar
ju ett par tusen så det får bli i höst när jag fått jobb.
 
Imorrn ska jag köra lite hemmaträning och bara mysa och kolla på film men på onsdag hade jag
tänkt masa mig iväg till gymmet :) Får se om det blir gymmet även på fredag :P Annars händer inte
alltför mycket tyvärr. Inte som jag vet om just nu i alla fall :P
 
Ha en fin kväll :)



Kommentarer
Anonym

Ett tips på att komma igång med träning: en powerwalk på någon timme, man får upp flås och bränner en massa fett! Jag går varje dag efter jag lämnat på förskolan på morgonen, för då är man redan ute och behöver inte övertala sig själv att komma iväg.

Svar: Det är ju jätte bra :) Är ju inte mycket för att promenera men man kan ju alltid testa :)
Rebecca

2013-06-10 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!