Seeeeg vecka :(

Den här veckan segar sig verkligen fram :( Det är bara tisdag idag, känns som om gubben
har jobbat i flera dagar =/ Hatar sega veckor!
 
 
Idag har jag mest slappat, är inte på humör för nånting! Gymmet lockar inte för tillfället heller :(
suck ... Sitter bara och kollar på film och ev röjer hemma. Är inne i nån svacka nu som jag
hoppas går över snart! Blääää. Imorrn MÅSTE jag köra ett träningspass hemma, mår ännu
sämre om jag inte tränar. Då får jag dåligt samvete också.
 
Snart är det läggdags för stumpan i alla fall.
 
Hej på er så länge!
 
 



Kommentarer
Anonym

Du som såg fram mot att vara ledig " ha sommarlov" på obestämd tid vart tog den lyckan vägen ?

Svar: När jag insåg hur långtråkigt det är att bara gå hemma. Det är jätte skönt några veckor men sen ledsnar man ...
Rebecca

2013-06-13 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!