Skitdag!!!!

Idag har jag haft en riktigt usel eftermiddag och delvis kväll. Ingen speciellt har hänt men
humöret har varit skogen, självförtroendet är lika me noll och jag har känt mig helt nollställd.
Usch, gillar inte såna dagar. Det gick såklart ut över Thea vilket verkligen gör ont. Mitt tålamod
har varit obefintligt.
 
Men efter maten blev det bättre och nu är jag väl som vanlig, eller ja, så vanlig jag än nu är :P
Har hänt endel saker privat som gjort att jag har mått mycket dåligt under en längre tid men som
vanligt skjuter jag problemen åt sidan. Jag mår skit inombords men utåt ler jag. Fan, vilken dröm-
värld lever jag i egentligen? Men men. Antingen blir det bättre eller så blir det inte det och då blir
det en stor förändring som jag delvis längtar efter. Men samtidigt inte ...
 
Semestern är snart här också, vilket ger ett mer än välkommet avbrott i vardagen :) Jag längtar
verkligen efter att få koppla av me Patrik och Thea och förhoppnings lämna problemen
hemma. Sola, bada, fiska, grilla, dricka gott, umgås me släkten och bara koppla av.
Längtar ihjäl mig!!!!!!  
 
Nu tackar jag för mig så hörs väl framöver :)
 
 



Kommentarer
Anonym

Hur skulle den förändringen som du vill ha se ut ?
Varför har du inte ändrat på det som ger ditt liv så dålig kvalite.

Du måste göra nåt för det är inte bra att tycka att hjärnspöken tar över livet

Svar: Jag vill inte ha nån förändring mer än ett fast jobb :) Och det är ju lättare sagt än gjort, kan ju inte göra mer än att skicka in ansökningar och hoppas på att få komma på intervju. Så i höst hoppas jag att jag får jobb.
Rebecca

2013-06-30 @ 08:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!