Solig dag i Trosa :)

Imorse va jag trött, jag va vaken mellan 4-5 imorse och kunde bara inte somna om men
sen blev jag jätte trött och sov så otroligt skönt när klockan ringde men det va bara att
knalla upp och hoppa in i duschen. Thea hade vaknat när jag va klar och en halvtimme
senare masade sig gubben upp :) Vi gjorde oss klara och åkte till trosa marknad vid halv
11.
 
 
Vi började me att gå runt och kolla men Thea blev rastlös rätt omgående så vi letade rätt på en
lekpark och va där me henne en bra stund så hon fick springa av sig och leka lite. Vi shoppade
lite, blev strumpor till mig och Thea, jag hittade två t-shirtar till henne och massa havrebollar. Vi
åt lunch på vårt vanliga hak och sen totaldäckade hon. Då gick vi runt i lugn och ro och kikade
och bara hade det mysigt. Vädret va perfekt, det va varmt som attans och blåste skönt men
framåt eftermiddagen gick solen i moln så då va jag tvungen att sätta på mig en kofta. Men den
åkte snabbt av igen =/ haha. Efter drygt 5 timmar va det dags att ta farväl av Trosa och åka hem
igen.
 
Nu sitter vi och tittar på prinsessbröllopet, eller efterfesten i alla fall :P Själva vigseln missade vi, tur
att aftonbladet finns :P haha. Och om exakt 4 lördagar börjar älsklingens semester och vi åker till
Jämtland, vi håller verkligen på och längtar ihjäl oss. Vi måste på jakt efter en luftmadrass till Thea
nån helg framöver. Den här månaden får gå fort nu!!!!
 
Imorrn har vi inga planer, rätt så skönt då vi har haft nåt att göra varje dag sen i torsdags. Vi ska väl
till mamma och lämna våra gamla balkongmöbler bara.
 
Nä, nu ska jag och Thea ta ett svalkande bad och tvätta bort svett och smuts. Ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!