Solsting?

Åh va dom senaste 3 nätterna har varit jobbiga. Thea har vägrat att somna på kvällarna, inte
förrän vid 23 har hon somnat. Och så har vaknat på nätterna har lagt sig me oss och sen varit
vaken ett tag. Det börjar ta ut sin rätt nu. Men snart är det semester :D Och redan från och me
onsdag är ju gubben hemma i 4 dagar :)
 
Idag fick Thea va hemma, hon fick följa me mig till skärholmen för att leta efter att sandaler till
henne. Det va jätte svårt att hitta några men till slut hittade jag ett par som funkade :) Sen har
jag hittat ett par jätte fina sköna skor till henne som jag ska köpa. Va inne på skopunkten men
dom hade inte hennes storlek så jag får åka till kungens kurva och kolla och hoppas att dom
finns där. Jag hittade två par ballerina till mig så nu kan jag slänga mina gamla trasiga :) På väg
hem somnade Thea och sen sov hon i drygt 1 timme. Vi kom hem och då small det till. Först blev
jag så vansinnigt trött och sen fick jag feber och frossa och huvudvärk. Va mer död än levande.
Va tvungen att lägga mig och det slutade me att både jag och Thea sov när patrik kom hem. Han
gav mig två Alvedon och sen dess mår jag bra :) Febern är borta och jag är pigg igen :D Vet inte
om jag fick värmeslag eller liknande för det va kvavt som attans idag och jag svettades som en
gris och sen drack jag väl inte så bra. När vi kom hem kom en rejäl regnskur, trodde att det
skulle börja åska men inte då.
 
  
 
Idag åt vi räkmacka till middag och sen åt vi lite blandad frukt, bla jordgubbar, honongsmelon
och apelsiner. Smaksens! Jag och Thea tog ett svalkande bad, gud så skönt det va! Nu känner
man sig som en ny människa :) Imorrn ska Thea till dagis, jag ska storstäda och fixa och så tänkte
jag köra ett träningspass hemma. Hon har fått massa utslag som jag starkt misstänker är värme-
utslag fast över hela kroppen. Dom kliar inte och hon besväras inte av dom alls och dom minskar
när hon har blivit sval och när hon är varm ökar dom.
 
 
Jag ska ta och borsta Theas hår och sen tänder innan jag gör ett nattningsförsök. Ha en trevlig
kväll :)



Kommentarer
Jennie

Ang Theas sömn.. Det är inte så att hon sover för mycket på dagarna och lite för sent? Har ju själv en dotter, lika gammal som Thea och ska hon sova får det bli innan lunch och max en timme så att hon ska vara riktigt trött när kvällen kommer.. Prova, kan nästan lova att hon varken är vaken till 23 eller att hon ligger vaken på nätterna :-)

Svar: Jag trodde också det men igår sov hon först drygt 1-1,5 timme vid lunch. Sen somnade hon me mig vid halv 4 och sov sen en timme och jag trodde att hon skulle va vaken till midnatt om inte längre men då somnade hon tidigare än dom senaste nätterna och natten va lugn. Jätte konstigt!
Rebecca

2013-06-04 @ 00:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!