Sommarens första strandhäng :D

Åh, vilken underbar dag! Planen va att åka till Lida på förmiddagen, innan lunch men det tog
lite tid för oss att komma igång och när vi precis skulle åka så ringer Patriks mamma och
säger att hon är hos oss om en kvart. Så vi väntade på henne och då hade hon köpt en ny
dörrmatta och nya balkongmöbler till oss :) Man tackar och bockar så mycket :) Hon stannade
kvar en stund och umgicks me Thea men sen kunde vi äntligen komma iväg, då va väl
klockan runt 13.
 
Kom fram till Lida och lade oss på stranden, det va hyfsat me folk men inte för mycket :) Vi låg
och solade och badade, eller ja, vi doppade oss intel. Thea va väl den som doppade sig mest,
vattnet va liiite kallt. Haha. Jag doppade mig till låren och Patrik till midjan. Får se om första
doppet blir här i Stockholm eller uppe i norrland :P
 
 
Efter drygt 2,5 timme där så va det dags att åka hem, Thea hade inte sovit nån lunch så hon däckade
så fort vi satte henne i bilen. Vi tog en liten omväg hem och sen lade vi henne i sängen och hon sov
nån timme till så ikväll lär hon somna sent men det gör inte så mycket :) Jag och Patrik tog äntligen
tag i städningen medan hon sov och gud så underbart det är me ett rent hem igen! Finns ju inget
bättre när lägenheten sett ut som själva tusan i över en vecka =/
 
Jag ska noppa ögonbrynen och sen ska jag och Thea ta ett bad och sen tänkte jag måla naglarna
och göra mig lite sommarfräsch :) Imorrn blir det en heldag på trosa marknad. Vi satt och funderade
över hur många år vi åkt dit nu och vi kom fram till att det här måste blir vårt 6e eller 7e år :) Inte illa!
Ska bli så otroligt mysigt!
 
Vi hörs imorrn kväll igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!