Träff me Nilssons :D

Vi har haft en jätte bra dag trots vädret som vi ändå hade lite tur me :P Vi åkte ner till Huddinge vid
12-tiden och mötte upp Nilssons där. Leah sprang fram till oss på en gång, sötnos! Leah skulle rida
och det hade varit kul om Thea red men hästarna va liiite för stora för att vi skulle våga, synd att
dom inte hade några små shetlandsponnys. Men vi känner en man i Jämtland som har haft en liten
häst så om han har kvar den så kanske Thea kan rida på den :) Det duggade hela tiden vi va i
Huddinge men det kan man ju stå ut me :P Jag hade gärna velat gå runt lite och kollat in loppisen
och stånden men regnet tilltog så vi bestämde att åka till donken i Tumba och äta lite lunch.
 
Eter att vi hade ätit så fick flickorna leka massa ute och dom åkte rutschkana och sprang och hade
sig. Haha. Sen skiljdes våra vägar åt, dom skulle in på willys och handla och vi åkte till maxi för att
handla lite. Vi kom hem och då stod regnet som spö i backen, Thea hade somnat i bilen så henne
va det bara att lägga. Gubben somnade i soffan och jag röjde och diskade under tiden. Väckte Thea
efter drygt en timme så att hon somnar i någorlunda tid ikväll, igår kväll somnade hon vid 23 och
ikväll hoppas jag att hon somnar vid 9-halv 10 åtminstone.
 
Hade tänkt kolla på film och ha det lite mysigt me mitt stora hjärta ikväll :)
 
Ha en bra kväll :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!