Va tusan!

Hade feber inatt, täcket va dyngsurt imorse så jag, Thea och patrik delade på patriks
täcke :P Haha. Och igår somnade Thea tidigt, klockan va knappt halv 10 och natten va
jätte lugn. Så underbart!
 
Imorse va dags för dagis för stumpans del och jag har nog aldrig sett en gladare unge!
Hon va så glad att träffa sina kompisar igen. Underbara unge! Själv jag gick jag hem och
kröp ner i soffan och kollade på film, febern har kommit och gått hela dagen :( Dessutom
är jag tjock i halsen, får bara inte bli sjuk nu! På 5 år har jag inte missat Trosa en enda gång
och så ska det förbli! Får knapra zyx och ipren och hoppas på det bästa :P
 
Älsklingen va hemma strax innan halv 3 så vi hämtade Thea tillsammans och vi hann gunga
en liten stund innan Thea blev rasande. Så vi gick hem och Thea vilade medan vi gjorde
middag. Hade kvar lite jordgubbar så det fick bli efterrätt tillsammans me grädde.
 
Nu har pappa och Thea precis badat så snart är det dags för henne att sussa. Jag ska hoppa
in i en dusch och ta en ipren mot mensvärken.
 
Har vi tur är gubben hemma TIDIGT imorrn :P Och me tidigt menar jag innan jag ens hunnit
lämna Thea på dagis ;) haha. Det beror på om han får mer att göra än det han har eller inte.
 
Nä, en cigg, ett glas kallt vatten och sen en dusch men ha en trevlig kväll :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!