Dunderförkyld :(

Woohoo ^^ Nästan 2 veckor på nya jobbet klarade jag mig. Så värdelöst! Hatar attt börja på ett
nytt ställe för då är det massa nya baciller och så hinner man knappt börja innan man blir sjuk :(
Förkylningen slog till igår efter lunch så dom sista 4 timmarna va jag verkligen tvungen att kämpa
men jag klarade av dagen iallafall. Inatt fick jag feber så det va bara att sjukanmäla sig imorse.
 
Igår va det kusinträff hos oss. Theas farmor och Theas två kusiner hämtade Thea från förskolan
och så gick dom hem till oss och lekte massa och åt middag. Tyvärr hann jag inte träffa dom så
länge, dom åkte strax efter att jag kom hem men eftersom att jag mådde dåligt så va det skönt
också.
 
 
Jag lämnade Thea på förskolan vid 9, skulle egentligen behövt gå till centrum för att köpa ipren men
bara promenaden fram och tillbaka till förskolan tog kål på mig. Så jag ska lägga mig och vila och sen
försöka ta tag i hemmet lite och i eftermiddag hoppas jag att jag orkar följa me gubbe och hämta Thea
och gå ner till centrum för att handla lite och köpa ipren. Det är skönt att det är fredag idag iallafall :)
 
 
Imorrn ska Thea få sova hos mormor, jag och gubben ska ta och rensa massa leksaker, kläder och allt
möjligt och gå ner till källaren me massa saker så jag hoppas verkligen att jag mår lite bättre.
 
Får se om lysmasken ska börja me elen nån helg framöver :) Ska bli så skönt att få fungerande el
överallt och efter lön ska jag och gubben ut på lampjakt, vi vet exakt vad vi vill ha men dom är inte
så lätt att hitta =/ och så ska vi slänga ut vår gamla armatur från 50-talet och köpa en spotskena. Det
kommer bli jätte bra :) Vi kommer inte flytta till den där lägenheten. Jag och Patrik va överens om att
utropspriset va för högt (vilket jag hade misstänkt) och det är säkrare när jag har fast jobb så om tidigast
ett halvår blir det aktuellt me flytt :) Blev lite besviken för den hade perfekt läge och jag dog för köket men
vem vet, vi kanske flyttar till nåt ännu bättre sen :D Den som lever får se.
 
Vi hörs :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!