Första kalaset avklarat :)

Igår kändes det väldigt konstigt att åka till skärholmen själv, utan karl eller dotter me mig men
det va så skönt att gå omkring i lugn och ro. Va där i drygt 3 timmar och hade en miljard påsar
me mig. Haha. Blev nya jeans till Thea samt strumpor och strumpbyxor. Jag köpte en ny pyjamas
till mig själv och en ny plånbok samt tofflor till jobbet. Blev lite annat smått och gott också. Va
iallafall mer död än levande när jag kom hem och jag hade så ont i ryggen. Men det va bara
att börja me att slå in Theas födelsedagspresenter och röja lite hemma. När gubben kom hem
så gick vi och hämtade Thea och sen åkte vi och handlade till Theas kalas.
 
 
 
Och idag har vi storstädat och fixat massor. Min familj va bjudna hit men tyvärr va det bara min
mamma som kunde komma men det va trevligt ändå :) Thea fick massa födelsedagspresenter,
vi åt middag och sen tårta. Mamma och Thea lekte för fullt. Thea somnade rätt omgående när
mamma åkte. Haha.
 
 
Baby me :) På kortet längst ner till höger fyller jag 2 år och snart fyller MIN dotter 2 år. Helt sjukt!
 
Imorrn kommer några av Theas kompisar hit och firar henne, ska bli kul me barnkalas :) Men nu ska jag
fortsätta kolla på film me älsklingen och sen ropar sängen. Men imorrn kommer ännu mer bilder från
kalas n 2 :P God natt på er!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!