Grattis min prinsessa!

GRATTIS VÄRLDENS UNDERBARASTE DOTTER PÅ 2-ÅRSDAGEN!!!!!!!!! :D Tänk att min
lilla flicka redan är 2 år. Känns ju som igår när man låg på förlossningen med en nykläckt
saffransbulle på bröstet. Saffransbulle kallade personalen på BB henne för att hon hade
lite gulsot och va alldels gul/gyllenbryn när hon kom :) Och idag är hon är en tjej med stark
vilja, hett temperament emellanåt, skvatt galen, kärleksfull och omtänksam. Jag är så stolt
som har en sån fin och underbar dotter.
 
 
Och idag va det min första dag på nya jobbet och det gick jätte bra :) Jag överlevde iallafall
uppenbarligen :P Haha. Blev mycket info och nya intryck, kommer va jätte trött hela veckan
så det ska bli skönt att ha kommit in i jobbet på riktigt sen :) Är massa nytt att tänka på också
eftersom att det är så mångkulturell där, får tex inte ha "vanliga" kläder utan måste ha kläder
som döljer så mycket som möjligt och så är det det här me halalkött och lite sånt. Så ja, det
är lite annorlunda än vad jag är van vid :)
 
Igår hade Thea kalas, dessvärre låg majoriteten hemma me magsjuka men Nina och Nova kom
iallafall och det va vi glada för :D Vi åt tårta och tjejerna lekte jätte fint stundvis. När dom åkte
hem så tog vi en skön promenad till centrum för att hämta ut två paket och handla lite.
 
 
Ikväll blir det en tidig kväll för imorrn blir det en lång dag på jobbet. Har föräldramöte på kvällen men
mellan 16.30-17.30 så är jag ledig så jag får strosa runt i skärholmen och leta en present till mitt
kusinbarn som fyller år om några veckor och sen ska jag köpa en present till älsklingen, det förtjänar
han :)
 
Ha en trevlig kväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!