Påsken

Påsken har spenderats uppe i Tierp och vi har haft det jätte bra :) Vädret kunde inte bli bättre så vi har
varit ute mycket. Igår kom Patriks syster me familj upp och Thea hade jätte roligt me sina kusiner :)
Dom fick påskägg och så va vi ute och åkte käklke och pulka och det älskade barnen. Tyvärr avslutades
påskaftonen på ett tråkigt vis. Synd för annars har vi haft det jätte trevligt. Jaja. Det är som det är. Men
det gjorde iallafall att vi åkte hem i all hast. Va hemma vid 7-tiden igår kväll.
 
Då va det bara att byta sängkläder i bägge sängarna, thea badades och fick på sig pyjamas, vi satte
igång en tvättmaskin och när Thea somnade tog jag och älsklingen ett bad och sen hoppade vi i säng.
 
 
 
Idag har vi lite måsten som måste betas av. Vi ska åka och handla, diska och städa, åka till cubus en sväng
och ikväll måste jag fixa fotoboken :) Så idag blir det bara olika måsten men imorrn ska vi väl hitta på nåt
roligt :) Ha en trevlig söndag i solen :)



Kommentarer
Ann-Sofi

Hejsan och en God Fortsättning på Påsken! Nu var det länge sen som jag var in på din blogg och skrev något men efter att ha suttit här och sett på de fina bilderna från torpet så kände jag att de vore väl sjutton också om vi inte skulle få till att träffas nåt framåt våren,sommaren.Blev så nostalgisk över bilden på huset och uthuset med vägen som går emellan. Hitom uthuset på bilden så hade Emil och Linnea alltid en stor vedtrave och framför den så stod jag alltid och väntade på skolbussen. En vintermorgon runt halv 7 när jag stod där så höll en räv på att skrämma livet av mig då den smög alldeles bakom traven och plötsligt började skrika.Den kände väl vitringen av mig och blev nog lika rädd. Jätteroligt att också se en person som jag inte sett sedan vi var 14-15 år. Ha det så gott och hälsa din fina familj. Kram

2013-03-31 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!