Snart är det dags att sussa

Idag har det varit en mysig, tröttsam och nästintill outhärdlig dag. Haha. I förmiddags åkte vi till
torekällberget och det va jätte mysigt. Thea va faschinerad av djuren och hon connectade (?)
me en get :P haha. Vi va där i drygt 1 timme innan vi åkte för att köpa lax och lite frukt. Väl
hemma igen va Thea på ett sjuhelvetes humör och det va hon ända tills hon gick och lade sig
för natten. Hon har varit överenergisk, testat varje gräns som gått att testa och bara varit så
enormt trotsig. Dessutom har jag har jag haft en molande huvudvärk hela eftermiddagen och
kvällen. Kan lugnt säga att det inte har varit en helt bra dag för oss här hemma. Det va så skönt
när hon somnade och man fick andas ut och ta det lite lugnt.
 
Nä, nu ska jag ta min huvudvärk och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Imorrn stänger jag
vilket betyder sovmorgon men jag tänkte försöka va på jobbet till 9 och ta lite planeringstid så jag
kan förbereda för mitt påskpyssel. Och det är skönt att den här veckan och nästa vecka bli kort :)
Ska bli skönt me lite långledighet. Men vi hörs :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!