Veckorna fortsätter att flyga förbi

På måndag har jag varit på nya jobbet i en månad! Redan liksom. Den här månaden har bara
flugit förbi. Det fungerar bra och jag börjar trivas rätt bra men det är endel som ska åtgärdas för
att det bli helt bra :) Jag börjar iallafall komma in i jobbet, jag kan alla barns namn :) woohoo!
Börjar även känna igen vissa föräldrar. På tisdag är det dags för mitt första APT där, ska bli
spännande :) Det enda som jag tycker är jätte krånkligt och som även min nya kollega inte fattar
är schemat och hur man räknar alla timmar osv. Och snart får vi förhoppningvis fast schema me
rullande fredagar, det skulle underlätta massor för oss.
 
Äh, nog om jobbprat. Jag tror att ni kan gissa er till hur jag har tillbringat min vecka :P Men i
fredags så va jag och Thea iallafall hos min moster och hälsade på. Jag färgade håret och
så åt vi middag och tårta för att fira Thea :) Jag va gräsänka så det va lika bra att att utnyttja det :)
gubben va på konferens me jobbet och sen va det middag, bowling och sprit. Jag och Thea
kom hem vid 22-tiden och hon somnade omgående. Själv satt jag och läste fram till 01 och en
timme senare kom gubben hem men han fick snällt sova på soffan.
 
 
   
 
Vi fick även hem våra köksgardiner så igår satte jag upp dom och det blev så bra! :D Är jätte nöjd!
 
Idag ska vi städa och röja och så ska vi åka till torekällberget och njuta av solen som faktiskt värmer
mer än man tror :) men jag kommer nog skriva lite ikväll så vi hörs då :)
 



Kommentarer
Anonym

Varför hänga upp nya gardiner innan du städar , de flesta jag känner städar först sedan upp med det nya!
Hur kommer det sig att den som äger bostaden ska sova på soffan och inte i den säng han köpt??

Svar: Jag får väl göra precis hur jag till! Och hur vet du att det är hans säng och inte min?!?! Han fick sova på soffan av två orsaker.
Rebecca

2013-03-24 @ 17:57:56
Anonym

Är du svartis när Patrik är ute eller? Är det därför han får sova på soffan, för att du är sur och grinig när han väl kommer hem?

Svar: Haha, inte direkt. Inte längre iallafall. Jag ville inte att han skulle riskera att väcka Thea och dessutom hade han inte duschat innan han åkte, dvs så va han svettig och full me färg och damm. Inget jag vill ha i sängen direkt.
Rebecca

2013-03-25 @ 19:42:57
Anonym

att sängen är ditt köp kan man utesluta på en gång :-P
innan dina jobb nu har du ju inte haft någon inkomst

Svar: Säger du det så ;-)
Rebecca

2013-03-26 @ 07:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!