Vill ha!!!!!!!!

http://www.maklarringen.se/Kopa/Objektsida/?objectid=OBJ28689_1229925816
 
Ödet! Jag säger bara ödet ;) Bara för nån kväll sen satt jag och patrik och pratade om den här
lägenheten och vi undrade om den skulle komma ut till försäljning osv och vi va båda överens
om att den vore toppen för oss och idag när mitt i söderort kom så såg jag att den låg ute till
försäljning :D Och den är SÅÅÅÅÅ fin. Hyran och lån skulle vi inte ha några problem me och
det är accepptpris på den. Åh, jag vill verkligen ha den!!!!!!!! Så när älslingen kommer hem ska
vi sätta oss ner och prata och så får vi se va vi kommer fram till.



Kommentarer
Anonym

Hur tänkte ni ta lån med den? Din inkomst är ju svår att räkna med då du inte har fast.. och lån på 2 miljoner är väl svårt för en person med målarlön att få?

Svar: Vår lägenhet är värderad till runt 1,5-1,8 milj så vi behöver inte ta lån på 2 miljoner.
Rebecca

2013-03-12 @ 17:25:22
Anonym

hur stor är eran lägenhet? av de bilder jag sett på bloggen så ser den rätt risig ut. bara för att den är värderad till så mycket betyder inte att ni får den såld för det.

Svar: Det är en tvåa på 57 kvm. Risig? På vilket sätt är den risig? Får jag fråga hur du själv bor? Vi kommer få minst 1,5 milj för den. Till och me samma lägenheter som inte har blivit renoverade sen huset byggdes sen 1952 går för mindre.
Rebecca

2013-03-22 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!