Ännu en ny härlig vecka :D

Idag är det en riktigt bra dag :D Livet är bara så underbart det kan bli för tillfället. Jag är så
otroligt tacksam för min underbara och älskade sambo och min lika underbara och älskade
dotter. Utan dom i mitt liv skulle jag inte vilja leva. Min älskade Patrik som står ut me mig och
som har gjort det i över 7,5 år. Vi har det så bra tillsammans nu och det senaste halvåret har
bara varit så underbart, knappt nåt tjafs eller bråk alls. Visst, vi har blivit irriterade på varann
när bägge har varit trötta och Thea har varit på ett jävla humör men det va länge sen vi
bråkade. Jag älskar min fina och underbara karl så otroligt mycket, både hans bra och dåliga
sidor. Han är en sån bra pappa när Thea är på rätt humör, han är så kärleksfull och jag
älskar när han leker me henne. Eller när hon kryper upp hos honom och myser och man ser
hur mycket han älskar henne. När hon är på ett jävla humör tar jag hellre över än låter Patrik
göra det. Jag är mer tålmodig och brusar inte upp lika fort och blir irriterad och bara snäser.
 
 
Nog om det :) Vill gratta Sverige till VM-guldet :D Underbart gjort!!!! Missade tyvärr slutet av matchen,
låg och nattade Thea i säkert en timme. Men sen somnade hon och då va matchen redan slut :(
Men men. Har läst aftonbladet i alla fall :)
 
Imorse va Thea trött, jag va tvungen att väcka henne vid 8 för att hon skulle hinna äta frukost och göra
sig ordning innan dagis. Själv har jag tillbringat större delen av dagen på balkongen och suttit och läst.
Endel jobb har också sökts. Halv 4 gick jag och hämtade Thea och sen gick vi till centrum och köpte
schampoo och varsin glass innan vi gick till lekparken :) Va ute tills pappa kom hem och sen gick vi
upp och gjorde middag :)
 
Nu håller Patrik på och fixar tvättmaskinen. Den centrifugerar inte men jag är säker på att det är hans
förbaskade målarkläder som täpper igen rören för det är ju hur mycket målarfärg, damm och massa
annat som fastnar. Får hoppas att han lyckas fixa det för på onsdag måste jag tvätta.
 
Imorrn ska jag till mamma och färga håret, ska bli så underbart :D På onsdag ska jag som sagt tvätta
och så tänkte jag dra till gymmet :) På torsdag är Theas dagis stängt så om det blir bra väder så kommer
nog tillbringa en stor del av dagen i lekparken :) Och på fredag förmiddag ska jag packa och fixa allt
och vid halv 4 åker jag och älsklingen till båten och Riga :D Underbart!!!!!!
 
Nä, nu ska jag kolla om tvättmaskinen funkar som den ska men ha en trevlig kväll :)



Kommentarer
Anonym

Har ni inte tvättstuga i området du bor ?
Då är det väl bara att boka tid och gå dit !

Svar: Det va bara att spola ur den så nu funkar den som den ska :-D
Rebecca

2013-05-21 @ 09:28:48
Anonym

Hoppas att ni hade en trevlig födelsedagsfika i helgen

Svar: Min familj låg sjuka så det sköts upp till senare
Rebecca

2013-05-21 @ 10:37:51
Anonym

Var alla sjuka ? så tråkigt för dig som bakade tårta och allt, och färga håret blir det väl inget av med då din mammma är sjuk

Svar: Min moster va sjuk och mamma mådde risigt. Jag hann aldrig baka tårta som tur v. Och mamma är frisk så jag är uppe hos henne nu och färgar håret :-)
Rebecca

2013-05-21 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!