Det närmar sig!

11 dagar kvar till Riga me älsklingen! Jag längtar så enormt mycket. Koppla av, shoppa loss,
äta och dricka gott, se en helt ny stad. Det kommer bli alldeles underbart! Och jag funderar
faktiskt på att köpa en klänning :O haha. Jag har inte haft på mig klänning en enda gång dom
senaste 4-5 åren men nu är jag alltså sugen. Skulle vilja ha en maxiklänning eller en lite längre
klänning. Får se vart det slutar :P Och så vill jag köpa gladiator-sandaler eller skor me öppen
tå (och jag som skäms över mina tår). Vad händer egentligen?!?!?! :O Hahahaha. Nä, men jag
vill helt enkelt sluta bry mig och klä mig i sånt jag vill. Bara för att man är av modell större så
måste man ju kunna ha klänning, eller hur?
 
 
Imorse lämnade jag stumpan på dagis vid 9, hon va så glad att va tillbaka :D Hennes bästis kom
genast springande och kramade Thea. Så söta! Frågade även ena pedagogen hur det är det här
me hennes tider nu när jag är arbetslös men hon va osäker så hon skulle ta reda på det under
dagen.
 
Jag kom hem och fastnade i telefon me fru Nilsson i 1,5 timme. Pratade om allt möjligt, bestämde
i alla fall att vi skulle ta en fika på onsdag innan jag ska till AMS, det ska bli mysigt. Minns inte när
vi sågs utan gubbar och barn. Tänkte även köpa en bikiniöverdel och leta efter klänning :P Skulle
vilja ha solglasögon också men tycker det är svårt att hitta några snygga. Måste även köpa ny
foundation och puder i mörkare nyans. Mycket som ska fixas innan vi åker :)
 
Idag har jag hunnit me att städa och diska, träna hemma och sitta på balkongen. Hämtade stumpan
vid 15-tiden. Dom va ute och läste och hade det jätte mysigt i solen. Thea blev jätte glad att se mig
och hon skulle visa massa böcker innan vi gick. Och hennes pedagog hade tagit reda på hur det låg
till och tydligen har Thea rätt att gå heltid men hon kommer nog gå 9-15 större delen av veckan. Men
hon kommer inte lämnas före halv 9 nån dag i alla fall :) Vi gick ner till centrum och handlade lite middagen
och sen va vi ute och gungade tills pappa kom hem.
 
Imorrn kommer Theas farmor och hämtar och hämtar henne och så åker dom in till stan direkt. Thea
ska följa me och hämta sina kusiner på dagis och sen leka hemma hos dom :) Själv tänkte jag dra till
gymmet imorrn förmiddag. Har föräldrarådsmöte mellan 8-9 så efter det drar jag nog iväg för lite gym
och simning :D På torsdag ska Theas dagis ha fest me ansiktsmålning, pyssel, musik och massa annat
skoj men tyvärr får inte föräldrarna komma :( men nästa månad är det gårdsfest och då får vi komma :)
Och på fredag är hon ledig, då ska vi upp till maria :)
 
Men nu ska jag och skruttan bada och sen ska hon sova, hon är rätt trött :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!