En date ;)

Hela helgen har gubben jobbat så jag och Thea har fått roa oss själva. Igår va det
underbart väder men jag hade sån mensvärk och va inte alls på nåt vidare humör
så vi va bara inne och lekte.
 
Och idag träffade vi äntligen Emma och Greta, va typ 1 år sen sist. Mycket har hänt
me våra små döttrar under den tiden :D Vi åkte till skärholmen för emma va på
jackjakt till Greta. Thea fick sitta brevid mig på bussen och hon va jätte duktig, hon
satt stilla och pratade massor. Thea och hon fick gå omkring och dom höll varann i
handen och gick omkring. Vi gick i lite affärer, åt lunch och sen satt vi ute i solen
på torget, va nåt indian-uppträdande också. Va mysigt att sitta där och njuta :)
Jag hittade ett påslakanset på åhlens till Thea som jag köpte men det va allt :) Skulle
kikat på träningskläder men det glömdes bort. Jag och Thea åkte hem vid 16-tiden
och sen va vi ute och gungade tills Patrik kom hem.
 
Imorrn är första dagen sen september som jag inte har nåt jobb att gå till men jag
ska nog få dagarna att gå ändå :D Börjar morgondagen me att lämna stumpan
på dagis och sen ska jag bege mig till Huddinge och skriva in mig på ams. När
jag kommer hem ska jag tvätta och träna :) På tisdag ska jag till gymmet, tänkte
simma 30 min och gymma 40 min. Måste börja me en mjukstart. Kollade upp vilka
dagar vattengympan va också och den är på måndagar kl halv 10 så den får jag
börja me nästa vecka :) Det ska bli så underbart att börja me träningen igen, nu kan
jag lägga all min tid och energi på det :) Kan ju kolla på träningskläder imorrn när jag
är i Huddinge :D Måste beställa en baddräkt också, kan inte köra vattengympa i det
jag har (inget hålls på plats). Behöver inte kolla på träningskläder, har hittat fina på
bonprix som jag ska beställa, håller även på och kikar efter en baddräkt.
 
 
Ha en bra kväll :)
 



Kommentarer
Anonym

Inget arbete ,ingen lön och du bara handlar på.
Stackars din sambo som nu måste arbeta dubbelt.

Svar: Haha, ja du vet ju verkligen va du pratar om. Eller inte!
Rebecca

2013-05-06 @ 04:50:52
Anonym

Är inte du lite för gammal för att sitta och lipa på kort som du sedan lägger ut för hela världen ?

Svar: Hittar du inget att klaga på eller? Det är synd om dina barn om du har några som verkar ha sån torrboll till förälder. Jag har mitt barnasinne kvar och kan spexa me min dotter.
Rebecca

2013-05-06 @ 08:06:31
Anonym

Men alltså kan ni sluta hacka på rebecca hela tiden?

Rebecca: Jag kan erkänna att jag själv har skrivit taskiga saker förut under anonym här på din blogg men det var inte fören jag själv fick ett sånt inlägg på min blogg som jag insåg hur taskig man är.. ber om ursäkt för det.

Svar: Tack! Jag godtar ursäkten :-)
Rebecca

2013-05-13 @ 00:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!