En härlig dag :)

Vilken härlig dag, trots att vädret har varit lite knasigt.
 
Jag lämnade stumpan på dagis vid 9, sen gick jag hem och gjorde mig ordning och tog
bussen till Huddinge vid halv 12. Apropå bussar, vilket jävla skämt det här jävla access-
kortet är! Blev så förbannad när jag skulle kliva på bussen. Förra måndagen fyllde jag på
kortet me 200 kr, åkte fram till och tillbaka till Huddinge EN gång. Idag när jag skulle kliva
på bussen så hade jag för lågt saldo, då hade jag 50 kr kvar. Hur i helvete kan en tur och
retur-resa till Huddinge kosta 150 spänn?!?!?!?! Så idag va jag tvungen att fylla på kortet
me ytterligare 150 kr. Helt sjukt!!! Jaja, nog om det.
 
 
 
Kom till Huddinge och gick runt i lite affärer. Hittade en klänning till Thea och lite så.
Hittade även ett par jeans till mig men 500 spänn känns lite väl mycket. Kanske köper
dom när vi kommit hem från Riga om jag har pengar kvar då. Men jag köpte hårfärgnings-
medel och en kroppspeeling. Hittade även solglasögon som jag föll för. Va inne och tittade
på min väska och jag föll pladask, fanns bara en kvar och då kunde jag inte missa den
chansen. Är så nöjd, älskar den! Träffade Maria en snabbis och kl 14 va det dags för möte
på ams. Helt värdelöst men ett ont måste tyvärr. Väntar på att a-kassan ska höra av sig och
jag väntar på att mina träningskläder ska komma som jag beställde för över 1,5 vecka sen.
 
Jag kom hem vid halv 4 och då va gubben redan hemma. Vi gick och hämtade Thea och så
gick vi hem och fixade middag och tog ett bad. Jag har precis nattat Thea och nu väntar jag på
att greys ska börja innan jag hoppar i säng :)
 
Imorrn blir det ett pass på gymmet och några vändor i bassängen, ska bli så underbart! Sen
ska man väl hem och städa och det vanliga. Hoppas det blir varmt, då ska jag sitta ute på
balkongen ett tag också :)
 
Hörs imorrn kanske :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!