En härlig dag

Det va så skönt att vakna imorse utan att ha ont i magen och ha ångest. Och det bästa av
allt, jag behövde inte stressa me att ge Thea frukost, klä på henne och tjafsa me henne
utan nu kunde vi ta det lugnt och det är värt mycket.
 
Jag lämnade stumpan på dagis vid 9 och sen tog jag bussen till Huddinge för ett besök på
arbetsförmedlingen. Skrev in mig och det gamla vanliga. Köpte frimärke efteråt för att posta
ett brev till a-kassan men då hade jag glömt fylla i chefens efternamn så det kunde jag inte
posta då. Gick runt lite grann och sen sprang jag till bussen som jag såg stod inne.
 
Kom hem och körde ett halvhjärtat träningspass, mest för att känna efter. Och jag kan ju
säga en sak, fy fan va jag är otränad. Hahahaha. Körde på i kanske 20 min och det va
jätte jobbigt. Resten av eftermiddagen satt jag ute i solen och tvättade. Jag och Patrik
hämtade Thea tillsammans och sen gick vi till centrum för att hämta ut två paket, det va
Theas jacka och skor från tradera som kom och det va SÅ fint :D Jackan va mycket finare
i verkligheten och Thea passade så bra i den :D Vi gjorde middag och sen har vi lekt massa.
 
Nu sitter Thea och bygger me klossar och sjunger "lilla snigel" :) Vi ska snart ta ett bad och
sen ska jag ta fram kläder till henne. Ikväll har jag packat och tagit fram mina gymkläder, är
så taggad inför morgondagens pass, ska bli så otroligt skönt att börja träna igen. Tänkte
lämna Thea vid halv 9 och sen gå direkt till gymmet. Är väl hemma vid halv 11-11 och då blir
det lite lunch och sen blir det storröjning hemma och ligga ute och sola :D Hade tänkt byta
gardiner och putsa fönster men kom på att Patrik måste va hemma och hjälpa mig me
fönstrena så det får vänta till helgen.
 
På torsdag och fredag är stumpan ledig så torsdagen tänkte ägnas åt ett besök hos mormor och
på fredag har jag ingen aning. Det beror lite på om älsklingen är ledig eller jobbar. Och på torsdag
blir han klar me extrajobbet, superskönt!
 
Men ha en trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!